reede, 28. aprill 2017

27-28. aprill. Selline tunne on, et jään püsti seistes magama



Ma ei saa aru, mis värk on. Juba teist päeva on mul peal metsik uni. No nii metsik uni, et kui täna Roosiga jalutamas käisime, siis mul oli tublisti tegemist, et tal kannul püsida. Sest ma pidin iga natukese aja tagant seisatama, et haigutada. Ma ei tea, kuidas teiega, aga mina ei saa käigu pealt haigutada. Roosil muidugi mingit und polnud. Tema oli täna eriti vilgas ja sibas väga kiiresti edasi. Õnneks siiski mööda kõnniteed. Sõidutee teda ei huvita. Kõnnitee on palju ägedam, sest sealt saab kive ja vanu lehti üles korjata. Kõnniteel võib olla ka selliseid vahvaid asju nagu see veevõtukoht Katariina alleel. Roosile meeldis vee sees siputavaid vihmausse vaadata ja kraanist välja pahisevat veejuga katsuda.

Kui koju jõudsime, siis olin ma nii väsinud, et oleks peaaegu püstijalu magama jäänud, aga kuna ilm oli palju ilusamaks läinud, siis tahtsid välja tulla ka Inno ja Juulike. Ei jäänud siis mul muud üle kui ennast jälle riidesse panna. Roosi oli samuti uuesti välja minemisega päri ning me seadsime sammud Tamula äärde, kus Roosi hakkas kohe liiva sees lustima.

Õnneks ei pidanud me seal pikalt olema, sest päike läks pilve taha ja Inno tõmbas nina vingu. Ta tõmbab alati nina vingu, kui päike pilve taha läheb. See tuleb sellest, et tal on hispaania juured. Minul on soome juured ja mina tõmban nina vingu siis, kui päike väga soojalt paistma hakkab. Meil on Innoga selline ütlemine, et kui minul hakkab väljas juba kergelt paha, siis temal hakkab juba hea :). Teisest küljest sobime me hästi, sest tema saab mulle esmaabi anda kuumarabanduse ja mina talle alajahtumise puhul :D.

Käisime veel poes ja sättisime ära koju. Kodus pugesin kohe linade vahele.Täpselt nagu eile. Kui kell saab kolm, siis saavutab mu unisus haripunkti ning ma praktiliselt kukun voodisse.

Pagan seda teab, mis mul viga on. Kahtlustan siberi unekatku. Ärge seda nüüd guugeldama hakake, ma mõtlesin selle praegu ise välja. Mis ei tähenda, et sellenimelist tõbe olemas ei võiks olla. Igatahes pean ma nüüd lõpetama, sest tukk tuleb peale.

Üleval pildil Roosi Katariina allee veevõtukohta uurimas.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

RASE ja täitsa tõsiselt.