laupäev, 29. aprill 2017

29. aprill. Üks naljakas asi seoses Juulikesega


Mul tuli meelde üks naljakas asi seoses Juulikesega, millest ma vist polegi varem rääkinud. Nimelt on teatud helid, mille peale Juulike kindlasti üles ärkab. Paljudel angelmanidel on helisid, mis neid kas ärritavad või segavad. Näiteks üks Juulikesega sama vana inglipoiss ei kannata üldse suupilli häält ja hakkab seda kuuldes hüsteeriliselt nutma. Juulikesel pole suupillide vastu midagi, küll aga ärkab ta alati, kui ma näiteks kardinaid tõmban ja kardinapuu natuke krigiseb. Seepärast tõmban aknale öökardinad ette alati enne, kui Juulike magama läheb. 

Teine asi on aevastamine. Kui Juulike on magama jäänud ja keegi siis aevastama juhtub, siis on ta kui  ussist nõelatuna üleval ja teda on väga raske uuesti magama saada. Selle iseärasusega seoses on meil päris mitu naljakat olukorda olnud ja eile õhtul sain südamest naerda, kui Inno ühtäkki kui püssikuul voodist üles kargas ja vetsu jooksis. Ma arvasin esiti, et tal läks kõht lahti ja vist hüüdsin talle isegi midagi järele, aga siis kuulsin, kuidas ta WCs aevastas. Mitu korda järjest :D  See oli nii naljakas, et mul pidid suurest naerust tilgad püksi tulema. Kujutan ette, kuidas ta ühel hetkel aru sai, et aevastus on vältimatu, ja otsustas selle spurdi ära teha, teadmata, kas jõuab enne aevastama vetsu või mitte :DDD  Ma olen ise ka sageli sellises olukorras olnud. Vahel olen aevastuse lihtsalt pihku või teki sisse lämmatanud, aga üks kord oli see atšihh ikka nii korralik, et Juulike ärkas vaatamata ettevaatusabinõudele üles. Nii et jah, kindlam on WCsse joosta.

Samas on hääli, mille peale Juulike ei kõssagi. Ükskord hakkas meil näiteks köögis elektrooniline äratuskell üürgama ja ikka nii kõvasti üürgama, et väga kõva unega Inno voodist püsti kargas ja segase näoga ringi vahtis. Ta jooksis kööki ja oli vihane, et äratuskella nuppu kohe üles ei leidnud, olles veendunud, et kohe ärkab üles ka Juulike. Aga võta näpust - Juulike põõnas kui nott, isegi ei liigutanud. 

Samuti ei häiri teda karvavõrdki joodiku karjumine akna all, pesumasina mürisemine või televiisori hääl. Aga vot see kardinate tõmbamine ja aevastamine. 

Õnneks on meil WC küllaltki voodi lähedal ja sinna jõuab üldjuhul enne kui aevastus välja pääseb :). 

Pildil magav Juulike Lissabonis. 

Kommentaare ei ole: